tisdag 25 maj 2010

Tiger update

Regn hela dagen i Umeå men eftersom jag har ägnat mig åt att göra sisådär 2 veckors skolarbete under eftermiddagen så spelar det mindre roll.. Jag har varit grymt effektiv hela dagen och känner mig extremt nöjd med mig själv. För första gången tyckte jag idag att det kändes OK att det bara får bli korta koppelpromenader med tiger. Jag ville verkligen göra klart mina anteckningar på farmakologin och *tadaa* jag är klar nu! Bara radiologin och medicinska psykologin kvar att sammanfatta.. Jag ska njuta av att få vila hjärnan till Sex and the City innan jag stänger ögonen för natten.

Tiger är då mycket bättre i benet sen veterinärbesöket i fredags (eller egentligen var han ju ganska bra redan på morgonen samma dag) och det känns ju inte fel. Vi pysslar på med medicinen och har utökat promenadrundorna lite försiktigt sedan helgen. Nästa helg kanske det får bli lite hopp och lek igen. Hoppas!



Inga kommentarer: