måndag 27 juni 2011

Tack gode gud för internet!

Kom precis hem från stallet och då hade min fyndiga telefon på eget bevåg bytt från svenskt till koreanskt tangentbord. Skitkul! Jag är inte så vass på koreanska att jag vill skriva mina sms och blogginlägg på just det språket - antar (utan att veta förstås) att ni inte heller skulle uppskatta det särskilt mycket.
Hittade inget i menyn där det gick att fatta hur man skulle återställa tangentbordet, men efter en google-sökning och 2 minuter på nätet är nu problemet löst. Puh! Skönt. Visserligen hann jag hetsa upp mig och bli så tokarg på skittelefonen att jag klämde i mig tre mackor av bara farten trots att jag tänkt äta en och sen laga middag..

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag skulle dock tycka det vore väldigt roligt om du helt plötsligt började skriva på koreanska.

Mia sa...

Hahaha jaså det skulle du. Tror du är den enda.