fredag 3 juni 2011

Fredagskväll

Sitter och jäser i soffan, har känt mig sliten hela dagen och inte fått mycket vettigt gjort alls. Tänkte springa en långtur och testa mitt nya vätskebälte idag, men vaknade med halsont så det kändes inte som världens bästa idé.
Var iväg en sväng på eftermiddagen och red B-ponny! Kul att komma iväg och träffa lite nya hästmänniskor och en riktig liten godbit till ponny - passande nog heter hon Candy.. Imorgon blir det andra bullar (eller ja, hästar då..) för då ska jag och lillasyster iväg och rida QE + en frieser som jag tyvärr inte ens vet vad den heter men den ska tydligen vara snäll. Vi håller tummarna för det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är hon fin lilla Candy. Måste bara berätta att det finns stege att köpa som tillbehör till den stora röda. Men jag tror att du klarar att kliva in iden utan större besvär, vår nattkompis C klarade inhopp utan att halka ur:))
Ha en bra helg/B