torsdag 16 juni 2011

Latmask

Den kusliga lilla latmasken har visst krupit fram från den sten den har befunnit sig under sista tiden. Egentligen hade jag tänkt snöra på mig löparskorna och ta en tur före middagen men när jag kom hem från stallet kändes det projektet plötsligt väldigt avlägset.. Alldeles för hungrig, seg och trött så jag kastade i mig mat istället och nu sitter jag här och jäser. Med munnen full av blåbärspaj..Överväger starkt att inte göra någonting mer vettigt alls idag. Vi får väl se.

Ridningen gick då bara fint, jag hade lillasyster med mig och vi tog en riktig mysrunda, mycket skritt och titta på hus och prata strunt. Firade att hon går på sommarlov/semester nu. Dessa lärare..
Lilla B ska på uppvisning på Peabtravet på lördag så han badas och fixas som bäst inför det. Är ni på plats där nån gång vid 15.30 (tror jag det var..) så får ni spana in lilla lakritstrollet. Misstänker att han kan bjuda på nåt pip eller bocksprång =) Själv ska jag uppåt landet, slåss med miljarders mygg och fixa med fällda björkar som ska bli ved..

Inga kommentarer: