tisdag 25 januari 2011

Myser i soffan

Njutning att sitta parkerad i soffan framför VC-slalom och inte vara lika utmattad som föregående afton. Dagen har visserligen varit fullmatad men jag har nog hunnit ta igen lite sömn åtminstone för idag känner jag mig som en människa igen.

Tillbringat hela dagen på kardiologen och det har varit toppen. Jag har lärt mig en massa nyttigt och tiden har verkligen rusat iväg.

Motionerat Loppan ikväll, ett riktigt kondispass för honom och ett riktigt rumpmördarpass för mig =). Stått i lätt sits och rullat på i galopp på det upplogade spåret på utebanan. Superunderlag och pigg häst. Hur skönt som helst att komma ut och rensa hjärnan. Bästa hästskötaren Alle hade mockat och fixat så det var bara att slänga på sadeln och sitta upp. Lyxigt värre!



Inga kommentarer: