söndag 9 januari 2011

Det finns inget dåligt väder..

Stackars lilla hästen må ju tro att vi är tokiga. Tok-Larssons. Han är ingen fan av dåligt väder, men jag antar att han vid det här laget tror att jag och systeryster verkligen är det. I fredags var jag ut i yrande snöstorm med honom och idag var det dax igen (fast då hade jag turen att ligga hemma i sängen och sova). Tydligen hade han mest varit uppgiven idag. Gissar att han har fattat att det inte är lönt att pusta och fnysa, röra på påkarna måste man ändå. Tänkte jag skulle börja med lite seriösare grejer i sadeln till veckan, nu har vi mjukstartat med en massa mys i skogen, dax att börja arbeta!

Annars har det mest varit födelsedagsfirande på tapeten idag. Jag gjorde en riktig killer-cake (killer som i "to die for"-alltså..ingen falsk blygsamhet här inte!), bilder och ett litet recept utlovas under morgondagen. Nu måste jag jobba! Sista natten innan min helg..



Inga kommentarer: