lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!

Hoppas att ni alla hade en fin kväll igår och att ni fått en smakstart på det nya året. Visst känns det fräscht och inspirerande med nytt år? 2011 - det låter nåt det!

Själv har jag börjat året med att sova lääänge och efter det hänga en stund i Måttsundsbacken. Kallt (som vanligt den här vintern) men det är alltid skönt att komma ut och röra på sig. Tänkte att jag ska bli - inte nyttigare - men liiite mindre onyttig i år. Det är så nära ett nyårslöfte jag kommer. Visserligen blev det chips till frukost men hej, ingen är perfekt, dessutom öppnades de igår så det räknas liksom inte. Måste ju ätas upp nån gång..

Nu kör jag sista rycket på jobbet, kommer bli extremt skönt med nästan en veckas ledighet. Bara att ladda batterierna inför våren som kommer att bli hektisk. Jobba, plugga, stallet, skidor..ja ni fattar. På tisdag blir jag med häst! (För ett tag åtminstone..)



Inga kommentarer: