måndag 31 januari 2011

Kors i taket!

Tro´t eller ej men idag har jag BAKAT. Första gången på 100 år känns det som. Visserligen blev det ett riktigt fusk-bak idag, köpte färdig brödmix bara för att testa och faktiskt blev det ganska bra även om jag var lite skeptisk innan..

Inte så oekonomiskt heller - 20:- för en påse, innan man köpt alla olika sorters mjöl och frön och ditten och datten så hamnar man nog nästan här ändå.. Nu gjorde jag småfrallor (24 st) men det skulle annars bli två limpor.

Min punkt på hästlistan skulle idag vara "Pinsammaste situationen med hästar" men jag kan verkligen inte komma på någon så jag visar min anarkistiska sida och passar på den frågan.. Fortsättning på listan i morgon.



1 kommentar:

Linda sa...

Det ser så gott ut!! Jag är skeptisk till såna där snabbmixer. Jag vill göra med färska råvaror om jag ska göra något.
Men kanske funkar det ändå!


Bokning av kaffe måste ske snart.
Det var så längesen vi sågs nu.