måndag 22 november 2010

Bilj**el

jag vet inte vem som är mest less på min bil just nu - jag eller pappa. Känns som att pärlglansen börjar falna lite nu.. börjar vara lite less på att den bara står upphissad i uthuset hos mamma och pappa (och jag kan bara gissa hur det är för mekanikern..) och inte går att köra. Det blir liksom bara nya grejer hela tiden. Fick igen den i helgen, har inte hunnit köra många meter och nu låter den igen. Nytt ljud. Låter inte lika snällt denna gång. *suck*

Skulle verkligen på riktigt behöva ta itu med det här med ny bil, men jag har egentligen inte råd, så är det bara. Klarar mig inte utan heller så jag får väl fundera och prioritera..

Vi har åtminstone haft en jättemysig förmiddag "på landet" jag och Elton. Först fick jag en tur med lilla B och sen fick vi promenadsällskap med hästar och hundar i finvädret. Oj så ledsen jag kommer bli om det plötsligt bestämmer sig för att bli regn och rusk och gröna gräsmattor igen.



Inga kommentarer: