söndag 14 augusti 2011

Sköna söndag

Startade dagen med en långtur i skogen. Vi blev totalt 7 ekipage och det var jätteskoj att vara en hel "flock" ute i skogen. Lilla B skötte sig excellent såklart! Nu har det ju blivit riktiga sommartemperaturer igen så vi svettades en del, men det var det helt klart värt..

Äntligen har vi också fått tummen ur och bokat en mini-semester. Mycket annat hinns inte med eftersom jag jobbar så f***annat mycket och sen börjar ju skolan snart igen - men en helg, det ska vi unna oss. Det blir mitt önskeresemål - fjällen - och jag är rättså nöjd just nu.. Måste bara försöka hitta några braiga skor som klarar alla mina krav när det gäller att vara ute i naturen. Eftersom jag har en hook-up på stövlar vill jag mycket hellre ha stövlar än kängor (jag har redan kängor), men det finns så ruskigt många att välja på! Ska åka runt och prova någon dag (om jag har tur finns det några lite billigare på nätet att köpa sen..). Vill att de ska vara höga och ha en skön läst (typ vandringskängor..)
Några förslag som jag själv grävt fram är de här;


Viking Trophy


Tretorn Sarek Millenium



Tretorn Lite






Le Chameau Vierzon





La Crosse Alphaburly Sport





Aigle Parcours Vario

Om någon har några åsikter om dessa (eller andra förslag) så är ni extremt varmt välkomna. Men alltså; höga, bra läst att gå många mil och halkfri sula.


Inga kommentarer: