fredag 12 augusti 2011

Formtoppad?

Lite ynklig idag. Ont i halsen och snuvig. Knät låste sig dessutom när jag böjde mig ner och skulle öppna luckan till postlådan. Fula svordomar uttalades (men ganska tyst för det bor många kids på vår gata). Ironiskt nog var det startbeviset till Tjejmilen som låg där... Känner inte direkt att jag kommer utmana Isabellah Andersson, särskilt inte en dag som den här.

Igår hade jag en höjdarkväll i köket innan jag åkte till jobbet. Mycket häst har det varit och hästtjejer tenderar att äta något snabbt på stående fot för att de alltid har lite bråttom iväg + ofta är så ini***vetes hungriga att allt går ner bara det går snabbt som tusan att fixa fram.
Igår var jag ledig från stallet. Då gjorde jag en fiskgryta på sej som faktiskt blev förbluffande god! Skönt att bli positivt överraskad. Bakade blåbärsrutor med kokostäcke till efterrätt. Jag var inte själv särskilt nöjd med dem, men de uppskattades av mannen här hemma. Kan bero på att han verkligen gillar kokos. Anyhow, de verkar slinka ner.


Inga kommentarer: