måndag 15 augusti 2011

På tapeten..

..är ny tapet på väggen bakom soffan. (Som inte står där än, men den är i svart läder med vit kontrastsöm och ser lite grovhuggen och stram ut). Vet såklart att fondvägg är ute, helt tappad bakom en vagn är jag icke, men det blir en kompromiss här som vanligt. Dessutom gillar jag ute.
Har snöat in på det lite turkosa (som vanligt går min plan om "vitt" och "ljust" fetbort när jag väl sätter igång..).
Något sånt här;



Marvao (Osborne & Little)






Monchique (Osborne & Little)




Magnolia (Cole & Son)




Grove Garden (Osborne & Little)


Min favorit är nr 1. Jag behöver extremt bra argument för att ändra åsikt.

3 kommentarer:

VO sa...

Nr 1 = oxå min favorit =)

Anonym sa...

Tycker också att nr1 är nr1:)
Jag är oxå helt ute och har satt fondvägg i två rum i sommar.
Ha det bra på jobbet kommande nätter, vi har haft en lugn och bra helg där.
Kram B

Anonym sa...

Yes, nr 1 är coolast! :) /Erika.S