onsdag 3 augusti 2011

Ändrade planer

Det blev kurs för mig idag men inte i sadeln på Robyn som planerat, stackarn hade haft kolik hela natten och fick vilodag istället för ett pass hoppning i 25 plusgrader..
Slängde mig upp på Corcovado istället, jag har ju ridit honom förut men bara i skogen så det var en ny erfarenhet. Bara en bockserie blev det - och jag lyckades sitta kvar - så då får jag vara nöjd. Vi jobbade mycket på travbommar och det tyckte han var väldans jobbigt, men han skötte sig fint och fick gottis och en dusch efteråt. Söt är han!
Imorgon lånar jag min gamla kompis Helicopter som jag inte hoppat sen i slutet på mars... det kan ju bli lite spännande. Skulle inte tro att han kommer att vara så trött..
Här hemma snickras det och målas för fullt i värmen. Visar väl upp slutresultatet vad det lider.

Inga kommentarer: