onsdag 24 augusti 2011

Dagens

Idag styrde jag kosan mot Vändträsk och min fina Lena på Cafe Rävasten. Fyllde magen med supergod sparris- och fetaostpaj och toppade det med ett riktigt glass-lass och en kanna kaffe.. Fick med mig hem lite krimskrams och en gigantisk burk med nykokt hallonsylt (fortfarande varm..). Mumma!!
Glömde kameran (shame on me!) så det blir bara en dagens outfit bild à la modebloggare. Visserligen brukar modebloggare inte vara riktigt så här inkognito men eftersom jag totalt missat att plocka ögonbrynen (skyller på tidsbrist i kombination med förvirring) och därmed ser ut som en kulstöterska från Karelen så är det här as good as it gets.
Samtliga kläder införskaffade i sommar. Lite omväxling jämfört med underställ/ridbyxor/sjukhuskläder..
Och jag hade skor på mig. Sjaviga gamla tygskor.


Inga kommentarer: