tisdag 23 augusti 2011

I love fynd

Skulle egentligen bara in till stan och beställa tapeter till vardagsrummet, men eftersom vädret är så tråk-tråkigt idag blev det även lite cruising efteråt..

Måste bara säga att jag är liite nöjd med dagens shopping. Förutom ljung till utekrukorna och några små gröna till köket lyckades jag skrapa ihop lite annat smått och gott. För den blygsamma summan 300:- fick jag med mig hem..
..lite matnyttiga böcker. Har tidigare lånat samtliga på bibblan så jag vet att jag vill ha dem. Säkra kort alltså (och så har jag ju en svår hook-up på mat- och bakböcker..).

..lite nytt till höstgarderoben. En kortärmad skjorta från Esprit och ett par svarta Fornarina-jeans (second hand vad annars..)

..och sist (och faktiskt minst) lite spirande grönt till köket. Får väl se om det blir några kryddor. Gillar konceptet så det blir ett försök. Någon som testat odla egen Jamie O hemma?


Inga kommentarer: