måndag 29 augusti 2011

Pole-dancing

Ännu inte vågat mig på att springa. Tänkte försöka vila mig i form. Ontet har flyttat sig från höften/ljumsken till baksidan av häcken och låret, men det positiva nu är att det släpper efter 20-30 minuters promenad och kommer inte tillbaks förrän jag sovit och ska stiga upp igen. Låter som stel och otränad bara tycker jag. Extremt less på promenader utan hund. Nu har jag snott med mig mammas pensionärs-promenad-stavar och tänkte testa gå med dem som omväxling.
Funderar annars allvarligt på om min nya träningsform ska få bli pole-dancing. Utrustningen finns redan på hemmaplan och hey - hur svårt kan det vara?
Sågas det som sågas kan är visst vårt motto när det gäller renovering..

2 kommentarer:

Linda sa...

Du får jätte gärna låna Fanny nån gång när du ska promenera. Jag kan ju bara gå kortare svängar med henne och hon trivs ute i skog och mark. Gamla Lövskärsvägen var vår favoritväg förut.

Bikers2011 sa...

Men hallå,jag har också en toppenfin vovve du får ta med på promenad. Ett i och för sig ganska tufft tempo, men det ska väl du som är ung och rask fixa. Ring bara ring - Loppan står till ditt förfogande.