lördag 20 mars 2010

Sovmorgon

Antingen är det nåt som är fel på mig på riktigt eller så är det bara åldern. Idag skulle jag ha sovmorgon och inte ställa klockan. Stor idé. 07.05 vaknar jag då. Är det normalt? Vägrade tro det så jag låg kvar och begrundade ödet att bli gammal och inte ens kunna ha sovmorgon på riktigt. Steg upp 8 för då var jag verkligen less på att ligga ner.

Fördelen med att stiga upp tidigt just idag var dock att jag fick gå åtminstone nästan halva morgonpromenaden i strålande sol. Nu har himlen blivit mörkgrå igen och det snöar yttepyttelite. Vi träffade förresten en ursöt boxerkille på 7,5 mån idag. Det var uppskattat med lite boxerbrottning!

Nu ska jag pimpla i mig lite koffein och sen blir det städ och tvätt, Hippo i em - Karin ska hoppa. Det blir skoj. Önskar att jag hade en lite roligare kamera här men jag ska försöka väcka liv i gamla Minoltan så kanske den orkar ta en bild åtminstone..




Inga kommentarer: