tisdag 2 mars 2010

Bortblåst

Idag hade jag tänkt ta en prommis på eftermiddagen och hälsa på en gammal klasskompis som bor här i Umeå och är mammaledig just nu, hon satt visst och längtade efter jobbet så jag antar att hon kan behöva lite besök =) Tyvärr har inte vädret visat sig från sin mest samarbetsvilliga sida den här tisdagen så det blev tvätt och disk för mig istället. Lite drygt att ägna flera timmar åt promenad en sån här dag och eftersom det blåser så snön har drivits ihop i högar på vägen så är det knappast idé att försöka cykla. Förutom att jag har smala däck på cykeln är jag dessutom ingen vidare vass cyklist.. Sitter nu och väntar på att tvätten ska bli klar, sen blir det ut i blåsten med tiger.

Jag har försökt vara flitig och plugga idag men istället sitter jag mest och suktar över mina hästfilmer - ta hit en träning nu! Nu är jag peppad!


Inga kommentarer: