onsdag 10 mars 2010

Rehab

Jaaa!! Foten är nästan bra idag! Tjohoo. Jag ger all cred till mina rehab-skor, mina älskade UGG joddisar. Tyvärr knappast de bästa promenadskorna med tanke på hur snabbt jag nöter ut sulorna, de verkar vara helt omöjliga att få tag på och jag älskar verkligen de här skorna. Snygga är de oxå. Idag var de lite i halkigaste laget - det har snöat stora blöta flingor ovanpå isen - så jag tog för säkerhets skull på mig pensionärsbroddarna när jag gick ut med Elton. Funkade fint, men jag känner mig precis som den tant jag är. Inte vågar jag cykla heller i snömodden och ishalkan så lunchen idag blev en knäckemacka på stående fot..Puh! Stressigt. Allt är lättare för ungdomar helt enkelt..
Idag blev jag - av misstag - uppropad som "Larsson" på juridikseminariet. Åh så nostalgisk jag blev då, min hoppfröken Annika kallade mig alltid det..


1 kommentar:

Karin sa...

Ska du vara här nästa helg? Det blir ju super för då har vi klubbis!
Tråkigt att du missar festen men vi får ha fest igen en annan gång =)