torsdag 25 mars 2010

Snart är det fredag

Snart läggdax för oss Ume-bor tror jag, idag har det varit revelj i ottan för att trampa iväg till medicinmottagningen och leka doktor. Den här veckan har varit den roligaste hittills sen jag började skolan. Alla skolor. Någonsin. Och jag har ju hunnit med några stycken =)

Eftersom jag fått frågor om skolan inser jag att jag kanske ska berätta lite ibland. Tänker inte att det ska vara så intressant att höra, men ändå..en del tycker det har jag förstått. Nu är det ju inte så länge kvar, sen blir det lite jobb i höst istället och så hoppas jag (nej jag SKA - det har jag bestämt!) få börja hemma i Luleå sen efter jul. Jag behöver tjäna pengar oxå så det finns inga nackdelar med att vara lite ledig.

Imorgon har vi neurodag. Av högst uppenbara anledningar tycker jag att det ska bli en spännande dag. Vi ska bland annat träna att bedöma neurologisk status på mottagningen. Nu hör jag att jag får det att låta betydligt mer avancerat än vad jag antar att det kommer att vara. Men ändå. Jag tror det blir en bra dag imorgon. Sen styr vi norrut. Nu längtar vi!

Inga kommentarer: