lördag 17 april 2010

Cake of the day

Även jag har nu accepterat att det är slut på vintern och på väg mot sommar - vad händer då? Jo, det kommer en massa snö neddimpande från himlen!! Aprilväder tror jag det kallas... Jag är glad att jag inte rusade iväg och köpte penséer igår då jag fick ett sug efter lite färg i vardagen, de överlever säkert men det känns liksom grymt när det snöar på dem..

Lite mjöldamm i köket idag, som omväxling till det omtalade vulkandammet..





Matbröd med lite extra energi (aka hälsobröd för lata hemmafruar..) och äppel- och kanelmuffins.



Vi ska försöka bli lite nyttigare här i huset (eller kanske snarare mindre onyttiga..). Jag kickstartade med att fika på stan med mamma och syster idag. Det är bara det onyttiga som hamnar i magen i det här huset som räknas va?




Inga kommentarer: