tisdag 15 februari 2011

Skolan

Jag hade lite långtråkigt på lunchen idag eftersom mina klasskompisar verkar vara utrustade med guldbyxor och valde att äta i restaurangen istället för att äta matlåda med mig..
Passade på att föreviga vårt lunchrum i utbildningscentrum med min excellenta mobilkamera. Lite fint är det allt, typ lyxliv för studenter.. Någon kör diskmaskinen och plockar ur den varje dag!
Kaffe/the/choco-automat. Vi studenter betalar 3:-/koppen. Sjysst pris. Gäller bara att inte slarva bort nyckeln, det har jag redan hunnit med men det återfanns lyckligtvis i en jeansficka en vecka senare..
Massa microsar. Vi har just nu 8 stycken och är 11 studenter, fast det är inte riktigt bara vi som lunchar här. Men nästan bara.. Aldrig kö.
Lunchdelen..
..och loungedelen!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... blir lite avunds när jag ser det där. Kanske vi ska gå 2 trappor ner och luncha istället:)) Ni ser ut att ha lite mer space än oss.
Ha de /B

Mia sa...

Good idea! Det skulle vara skoj =)
Kram