lördag 12 februari 2011

hej hej

Jag är inte på semester. Inte heller spårlöst försvunnen men pga det tekniska läget i hemmet så kan det bli en aning glest med nyheter här de närmaste dagarna.

Det började med att vi av någon underlig anledning lyckats dubbelboka bredband. (ja OK någon har varit förvirrad. oklart i dagsläget vem som bär skulden) Dock fick vi då konstigt nog inte 100+100= 200Mbit hastighet på nätet *hehe* så det kändes bäst att bara betala för det vi faktiskt kan få.. Avbokade alltså det ena och var skitnöjda med att det inte var något problem...tills vi upptäckte att vi nu inte har något nät överhuvudtaget. Kundservice helgstängt. Kris, kris, kris. tur för mig då att jag jobbar så jag slipper vara off-line precis hela helgen..

Ja nu vet ni. Technical breakdown. Och jag är blond så mig är det ingen idé att skylla på. Trevlig helg!



Inga kommentarer: