måndag 28 september 2009

Nattuggla - jag?

Okej okej jag är inte så frisk. Nu ska Elton väckas upp så han kan gå ut och kvällskissa och sen blir det bums i säng för en nattuggla som jag.. Sov 11 timmar förra natten, kanske lyckas klå det i natt?!Börjar få väldigt ont i lederna nu (som vanligt när jag är förkyld) hoppas bara det inte blir värre för då blir det inte mycket sova av.
Imorgon blir det lagom mycket skola, startar 14 och har då 50 minuter caseredovisning, det ska jag väl ändå klara av.
Det har varit lite magert på kakfronten på sistone tyvärr, hoppas kunna bjuda på en cake of the day innan veckan är slut.

2 kommentarer:

Linda sa...

Hur går det med skolan??
Tell me!!!
Va skönt med 11 timmars sömn. Nåt sånt finns inte i min värld.

Tack för dina fina ord!!
Jag längtar till helgen och det ska bli intressant att se hur det går på tävling då det gått så bra på träningarna.
En skön break från skolan!
Det är mycket och blir värre då det mesta kör ihop sig.

VO sa...

Hej

Hoppas att du kryar på dig om du håller på att bli förkyld!

Låter som att ni hade en bra helg med massor med hästar =)

Vi hörs, kram kram