onsdag 23 september 2009

Lättläst

Ojdå jag hade glömt bort att jag utlovat boktips, men nu är jag på G.

Tänkte bjuda på ett litet boktips så här på höstkanten, passar bra till en mugg hett te och en mysig filt runt benen; Till dess din vrede upphör av Kirunaförfattaren Åsa Larsson. Jag har inte varit särskilt exalterad över hennes tidigare böcker men den här gillade jag faktiskt riktigt mycket. Både spännande deckare och en bra (lite sorglig) men ändå varm bakgrundshistoria. (Mycket viktigt: inga hundar dör i den här boken, jag kollar alltid det först för då vill jag inte läsa). Sträckläsning utlovas! (Okej okej jag sträckläser nästan alltid men den här tror jag även att andra sträckläser faktiskt..) Tur då att den är kort och lättläst annars skulle studierna blivit lidande..

Inga kommentarer: