måndag 28 september 2009

Evenemangstips

Idag är det riktigt höstigt ruskväder, tur att SM-helgen är över när Norrland idag bjuder på riktigt ruskväder (ungefär 0-gradigt och det ser faktiskt ut som att det är snöblandat regn..!) och jag sitter inne med en kopp te och snorar. Blev riktigt förkyld efter en fantastisk hästhelg och får sitta inne och kurera mig istället för att hjälpa Karin att hoppa Tindra ikväll som det var tänkt.

Vill passa på att tipsa om ett annat hästevenemang i höstrusket; clinic och hoppträning med Peter Eriksson på Luleå RK 31/10-1/11. Biljetter och annan info på http://lulearidklubb.blogg.se

missa inte det!



2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken trevlig blogg du hade!!

Hoppas att allt är bra med dig!!
Det har bara varit snabba hälsningar.
Hur går det med allt?? Jag brukar se dig vara ute med Elton ibland.

Mia sa...

Tack så mycket, kul att du hittade hit!
Det går bra med..tja ALLT måste jag nog säga. Just nu ruggigt förkyld och tycker nådigt synd om mig själv men, men..
nu ska jag kolla in din blogg.

Ha det gott, vi ses väl till helgen?!