måndag 28 mars 2011

Sista dagen

Idag har jag lämnat tillbaks hästen till den rättmätiga ägaren som kommit flygande från Indien. Lite av en klump i halsen var det allt när jag stod och pysslade med honom ikväll, han fick ledigt idag för vi har hoppat kurs i helgen. Hur kul som helst var det och han skötte sig jättefint! Vi fastnade även på film men tyvärr är jag så oteknisk att jag inte fattar hur jag ska få över det till datorn.. Lyckas jag med det (eller någon annan mer teknisk) så lovar jag bjuda på lite hopp och skutt.

Nu - dax för sängen. Resten av veckan väntar praktik på akuten.



3 kommentarer:

Sara sa...

Det är jämt så tråkigt då man måste lämna tillbaka de söta djuren även fast man vet att man träffar dem ändå. Men det är inte samma sak som då man har dem helt själv. Har varigt gode svårt att lämna igen både jimmy och Turbolina till Åse så hon tröttnade och kom med förslaget Shaman haha:)

Du får lura Loppans matte att njuta av våren i en snöhög och kan så klart ta hand om honom igen;)

Linda sa...

Han är ju en go häst och hans finns kvar. Du får garanterat rida honom om du vill lite nu och då.

Filmen ser jag fram emot att se.
(känn ingen press)

Maria e sa...

ååhh, hittade hästen som du pratade om... Ska vi köpa den tillsammamns??!!! :)