torsdag 24 mars 2011

Det är så roligt med paket

även om det är jag själv som beställt och betalat är det spännande att öppna kartongen och kika in. Idag hämtade jag de här godingarna:

Självklart kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att testa dem med en gång. Nya skor + första turen på asfalt gjorde att det blev en riktigt lugn runda med en del promenadinslag. Gäller att använda huvudet ibland =)

Extra spännande var det med nytt skomärke och ny storlek. Jag testade köpa en halv storlek större skor eftersom jag ibland, när jag springer lite längre, får snygga blå tånaglar.. frågat och kollat runt lite och det verkar kunna fungera att köpa lite för stora skor så det inte gör något att fötterna sväller när de blir varma. Värt ett försök åtminstone! Dessutom ska det vara superdämpning i de här dojjorna så då kanske även mina knän klarar av att springa lite asfalt i vår.



Inga kommentarer: