torsdag 31 mars 2011

Hej hej hallå

Jag har inte försvunnit, är bara lite trött i huvudet den här veckan av mina skift på akutmottagningen. Det är...mycket.. kort och gott. Idag har det dessutom varit en kaosdag då allt har kört ihop sig och gått snett för alla som jobbar där; labprov som gått åt pipan, patienter som verkade ganska friska vid första anblicken men som visade sig vara allt annat än just det etc etc. Vi började dagen med att tycka att det var så märkligt lugnt..men det var innan niosnåret det.. Dessutom känner jag mig så otillräckligt när det är så otroligt mycket att göra och jag inte FÅR jobba på egen hand, jag avlastar ju inte direkt mina handledare. Men jag lär mig ju en massa saker åtminstone.. Ikväll blir det lugna gatan, en långprommis med Elton i solskenet och sen ska jag kanske pipa upp en sväng till stallet och pussa på lilla Loppan.


Inga kommentarer: