lördag 4 december 2010

Fredagsshopping

Igår fick vi i uppdrag av golvläggaren att åka och välja ut silar till golvbrunnarna så de finns på plats innan plattorna på golvet ska läggas. I allmän fredagsförvirring fick vi för oss att butiken låg i närheten av min bästa pynt- och blomsterbutik, vilket den såklart inte gjorde. Vi behövde lite betänketid för att komma på var den egentligen låg (läs; konsultera iPhone) och då passade jag på att slinka in och köpa trähjärtat jag i mitt huvud sett hänga i köksfönstret hemma. Väl använd tid!

Och ja just ja. Det blev silar också. Om någon till äventyrs tycker det är spännande så ser de ut så här =)

Fortfarande har jag inte lyckats slita mig från soffan och Vinterstudion. Världens bästa program om någon frågar efter min åsikt. Idag känns det dock som det ligger ett rött norskt skimmer över dagen..

(Glömde ju att rapportera att det gick finfint att jobba på torsdag kväll trots att det är ett väldans ovant skift för min del. Jobbade med stora B och hon lotsade mig genom tillvaron så självklart gick allt som en dans. Nu är jag back in business på mina vanliga nätter istället.. Borta bra men hemma bäst!)






Inga kommentarer: