måndag 5 september 2011

Stålkvinnor

Rivstartade skolan idag efter en helt underbar helg tillsammans med mina stålkvinnor. Lite kaosartad morgon; hitta passerkortet, skolmappar, låset till skåpet etc etc i ett tillstånd av totalt chockartad trötthet. Ingen matback fanns i kylen så det blev konservsoppa och en morot till lunch - jippiyey. Skola från 8 till 17, imorgon kickar vi igång 07.30..dock ryktas det om att vi blir bjudna på lunch - låter inte helt fel..

Stolt över mina löpartjejer, vilken helg vi haft! En massa god mat och riktigt fina prestationer. Är så stolt över min mamma som tävlar i löpning. En mil dessutom, det är rätt långt faktiskt. Jag känner då inte så många som kan skryta med en sån mamma! Gör ni?

Nu ska jag ägna veckan åt skolan, med en förkylning som ligger på lur räcker den ansträngningen gott och väl. Hemma ska vardagsrumsgolvet slipas så det ser ut som en bomb slagit ner hemma hos oss just nu...

Inga kommentarer: