torsdag 29 september 2011

Nedräkning

Sista dagen på urologplaceringen idag. Lite vemodigt måste jag säga, de har verkligen försökt ta hand om oss och jag har lärt mig en massa nytt. Dugga idag - det gick bara bra det men det kanske det borde med tanke på att jag sen förra måndagen läst in ungefär 500 sidor urologi. Det hade inte direkt räckt med att läsa kapitlet i den ordinarie kursboken kan jag lova..
Nedräkning mot HELG och LEDIGT. Det var ett tag sen sist jag hade en helg på hemmaplan. Bara genomlida 8 timmar föreläsning imorgon först..

1 kommentar:

Emelie Bäck, Cancerfonden sa...

Hej!
Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!