tisdag 27 september 2011

hej hej

Jag har inte helt övergett er, men jag är lite sliten just nu. Jobbat helg + har praktik på urologen. Pysslar med kiss och sånt hela dagarna och det är mycket att tänka på =) 2 dagar kvar där och sen blir det dugga (=förhör, fattar inte varför det inte bara kan kalla det för prov eller nåt).

Jag har laddat hem Wordfeud på mobilen trots att jag lovat mig själv att låta bli.. lite besatt blir man jag lovar. Ändå får jag pisk så det bara visslar om det. Tröstar mig själv med att jag ligger lite efter som aldrig ens spelat Alfapet (jag vet - chockerande!)

Nu är det House. Missa inte!

2 kommentarer:

VO sa...

Vad heter du på wordfeud? Jag spelar oxå :-) vo80 är jag

Mia sa...

Jag är sämst men behöver träna (åsså är det ju kul). Jag skickar en inbjdan till dig - feel free to beat me up!