onsdag 28 september 2011

Onsdag

Den här dagen började inte så bra. Tappade korken från deon som rullade in under badkaret och jag fick börja slita loss fronten klockan sex i morse för att få tag på den. Inte fick jag fast den eländiga fronten heller. Stressad som sjutton. Jag kliver alltid upp ur sängen ungefär 25 minuter innan min buss går och jag måste, måste, måste äta frukost innan jag lämnar huset. Hinner alltså inte riktigt med såna moment som montera ihop möbler..
Resten av dagen har varit betydligt bättre. Jag har stått inne på operation och det gillar jag ju så det har varit en givande dag. Tyvärr hade ingen av oss använt huvudet på morgonen och kommit ihåg att ta fram något ätbart ut frysen så det blev en riktig studentmiddag - spagetti och tomatsås. Imorgon kan det väl bara bli bättre..
Börjar få lite kläm på Wordfeud nu - yeey! Skulle vara skönt att slippa bli förnedrad och massakrerad varje gång..

1 kommentar:

Sandra sa...

Lägg till mig :) Har blivit lite små besatt; sandrah_82