tisdag 31 januari 2012

Tisdag

Varit på operation hela dagen. Handkirurgi med frakturer och senskador för hela slanten. Kul har det varit men det är så himla mycket nytt att lära sig. Imorgon har vi kandidater mottagning så då gäller det att ni håller er undan - tur att vi har superbra handledare så kanske någon faktiskt får hjälp också.. =)
Sketakallt idag så det blir inga skidor + inget stall. Jag ska istället försöka panikplugga lite undersökningsmetodik inför morgondagen, sen blir det kaffe och det bästa program som visas på TV just nu - The Big Bang Theory. Är det möjligt att inte älska Sheldon (på avstånd..)?

2 kommentarer:

Linda sa...

Härligt!! Jag tycker att du är otroligt ambitiös och är det nån kandidat som skulle få testa saker på mig så skulle det vara du. Kan ju bero på att jag vet att du noggrann och duktig ;)
Alldeles för kallt just nu, lagom till dessa grader har min vinterjacka dessutom gått sönder. Inge bra alls!!

Hojta när du har tid och ork och ja...lust.

VO sa...

Vi har laddat hem hela första säsongen av serien, me like too =)