onsdag 29 juli 2009

Powerladdning

Laddade med en riktigt energistinn middag igår och lovar att även denna dag ska gå i frosseriets tecken - det gäller att vara peppad för fjället.. =)

Måste försöka åka och handla något att ha med mig på hästryggen oxå, det här med att vara hungrig och energifattig är inte riktigt min grej.. Ska fundera ut något som inte tar så stor plats och inte blir mosigt och dåligt i väskan men ändå är fullproppat med energi. När jag skrev högskoleprov åt jag en påse naturgodis, en stor chokladkaka och ett gäng såna där bars typ Naturdiet och då var jag sockerhög (och kanske lite adrenalinstinn) i två dygn =) haha, det funkade på mig iallafall.

2 kommentarer:

VO sa...

Jag håller med, jag har laddat upp med lite naturgodis idag =)
Vi syns imorgon!
kram

Mia sa...

Ja jag har verkligen oxå försökt gluffa i mig idag, det gäller ju att hålla humöret uppe. Tycker att det kliar lite i halsen så jag har även för säkerhets skull tagit fram whiskyflaskan oxå.. =)