söndag 5 juli 2009

Fyndigt

Vi har jobbat och pysslat i stugan under helgen och sovit där. Trots riktigt kyligt gråväder har vi haft jättemysigt, druckit vin och fogat kaklet i köket.
Jag vågade mig även upp på kallvinden, trots spindlar och hot om sorkpest.. =) och det var tur för titta vad jag hittade där;

Jag har inte riktigt planen klar för vad som ska hända med godsakerna eftersom det var en helt otippad bonus när jag vågade mig upp dit.
Även Elton har haft en lyckad dag idag. Vi var på morgonpromenad ute vid Tjuvholmssundet och där gick det visst att göra riktiga fynd, eller vad sägs om; 1. En gammal trasig fotboll...


..och 2. Någonting lite obestämbart - kanske är det någon sorts skurborste för båtdäck??!


Bjuder på lite mer bilder från stranden idag. Ganska fint trots tråkigt väder..








Det finns mer bilder från renoveringen av stugan i albumet på StyleRoom om ni är nyfikna och inte har tid att komma förbi och se det live.




Inga kommentarer: