måndag 30 juni 2008

Fokus på fötter

Idag har vi varit på stan för att köpa vadarbyxor, eller tja inga vadare för mig förstås, jag skulle bara vara sällskapsdam. Dessvärre tog det längre tid än beräknat (alltså längre tid än 0 minuter..) och jag hann slinka in på Sko-Söder. En liten sväng bara och ojsan hejsan så hade jag ett par störtsköna skor i näven. Det var faktiskt REA och halva priset på juvelerna. Nu har jag dyrt och heligt lovat att rensa i mitt skobestånd hemma. Det ska kastas/skänkas bort/lämnas till skomakaren för lagning, alla par som jag inte använt senaste året... eller kanske senaste 2 åren, råkar ibland hitta nåt par som jag glömt att jag ägde och då kan de ju förstås blivit liggande ett tag...

Har även idag börjat med en fantastisk kräm som ska laga mina spruckna hälar på en vecka. Filmstjärnefötter ska det bli, jajamensan!!

Inga kommentarer: