fredag 13 juni 2008

Äntligen sol!

Två nätter har jag hunnit jobba. Två soliga nätter då det verkligen har sett ut som att det är sommar - men vad händer på dagen?? Ingen sol!!
Idag är det äntligen sol och varmt. Okej det blåser ganska kallt och i skuggan är det blygsamma 13 grader men i solen, vindskyddat på vår baksida...Mmmm..bikiniväder för mig och de stackars frusna plantorna.
Vaknade vid lunchtid och slängde på mig bikinin. I sommar ska jag satsa på att skaffa mig bruna spiror, det har jag inte lyckats med sen jag var riktigt liten. Jag har alltid skyllt på att stor del av min vakna tid på sommaren tillbringats i ridbyxor, vilket lämnar mig helt utan ursäkt i år om det bruna benen uteblir... Alltså gäller det att framhärda i shorts även om det inte riktigt är så varmt, tyvärr är jag ganska frusen av mig så vi får väl se hur det går =) Wanna bet?!

Inga kommentarer: