onsdag 11 maj 2011

Tråkmåns

Just nu känner jag mig så in i Norden tråkig, men min hjärna har switchat om till plugg-mode nu så jag är inte så social helt enkelt. Igår hade jag hand om lilla Loppan och det var helt underbart att komma ut och galoppera i skogen i kvällsolen, dock försöker han verkligen träna upp mina B-ponnyryttarreflexer igen, ruskigt reaktionssnabb är han och igår satt jag faktiskt riktigt löst ett par gånger..


Idag blev det en löprunda med Elton när jag kom från sjukhuset. Jag har ju egentligen kommit igång bra och hunnit springa ett par mil i vår men sista dagarna har har jag känt mig trött och seg både i kroppen och i knoppen så det har blivit ett par dagars vila. Faktiskt riktigt skönt att röra på benen igen även om det kändes motigt att ta sig iväg..


Finaste Elton var såklart pigg på att följa med, stackarn får inte direkt njuta av någon lugn och skön pensionärstillvaro..

Inga kommentarer: