lördag 7 maj 2011

Hemma igen

Rivstartade med att jobba natt så det känns som att det är först nu jag är hemma på riktigt.
Idag skiner solen så vårigt och fint, just nu tror jag att Elton är den enda som verkligen njuter av den lilla snö som ännu finns kvar. Vi joggade en sväng i skogen igår och han passade på att mysa riktigt ordentligt i alla snöhögar han hittade längs vägen.


Visst blir ni lite avundsjuka?

Själv är jag garanterat flera kilo tyngre efter en veckas matorgie. Allt - precis allt - smakade alldeles förträffligt och det snålades inte på hembakt go' fika mellan måltiderna.. nu gäller det att komma tillbaks i gamla goda vanor igen inför beachsäsongen *haha*.

Ägnat natten åt att sitta och spåna på utomhusprojekt så nu längtar jag tills det blir liiite varmare och jag har liiite mer tid att sätta igång med något på riktigt.

Inga kommentarer: