torsdag 4 juni 2009

Nya stövlar

Jag vaknade i morse av att jag drömde om en ny väska jag hade köpt. En handväska. För 3000:-. Vaknade alldeles förskräckt och tänkte 1-jag har blivit galen 2-jag har blivit nån annan 3- 3000:- för en väska??! I vanliga fall drömmer jag alltid om det jag för tillfället pluggar på innan jag ska skriva tenta; betyder det här att jag pluggat för lite kanske.. hmm..
Däremot har jag faktiskt shoppat, fast det har inte kommit hem till mig än. Hittade ett par shortchaps på rea och eftersom jag får blåmärken av stiglädren så kan det vara en god affär. Hittade dessutom ett par jättesnygga gummistövlar från Jacson - även de på rea - som förhoppningsvis kommer förgylla min tillvaro även regniga dagar.
Jag tar drömmen som ett tecken och försöker plugga lite nu, ska även ladda för Vårruset ikväll. Lovade i ett svagt ögonblick att följa med mamma & co och springa (lunka..) runt banan. Det bästa blir picknickkorgen efteråt =)

Inga kommentarer: