tisdag 9 juni 2009

Klumpfot

Nej, jag har sommarlov och vill egentligen inte gnälla men jag blir så irriterad på mig själv för att jag är en sån klantmaja.
Igår när jag och Elton var ute och busade i skogen såg jag mig inte riktigt för utan drattade i backen med högerfoten som landningskudde. Inte bra! Tur i oturen kanske att foten inte gick av för det är verkligen inte bästa sättet att falla på och man nu alls ska göra det..

Jag hoppades på att ett under skulle skett under natten och foten var magiskt nog inte alls svullen när jag vaknade, men det var lite väl optimistiskt att tro att den skulle vara hel igen..
Nu sitter jag här med en tjockisfot som gör ONT och surar lite. Jag har ledig vecka och 1000 roliga saker att göra, men de flesta kräver faktiskt 2 fungerande fötter (vilket det mesta gör som jag tycker är roligt). Blä!

Nu ska jag i allafall försöka åka och handla lite istället för att sticka ut i skogen med Sòlò som egentligen var planen..

3 kommentarer:

VO sa...

Åh, vad tråkigt!!
Hoppas att du blir bättre snart!

Kram

Mia sa...

Idag är det faktiskt bättre! Jippi! Nu kan jag nästan gå omkring utan att folk tittar konstigt på mig.

VO sa...

Ja, då går det ju åt rätt håll =)