måndag 12 januari 2009

Jaja...jag pluggar

..det förstår ni väl! Måste bara lägga in en ny bild på håret så ni förstår att jag inte är en fegis och har nästan samma färg som innan, måste varit nåt skumt med ljuset igår kväll när håret såg så ljust ut, för när jag vaknade i morse insåg jag att det en brunett stirrade tillbaks på mig från spegeln..

..och den här bilden gör färgen mer rättvisa..känner mig lite som en modebloggare när jag försöker fotografera mig själv =) helt galet svårt dessutom!!
Ok, ok back to business.. fast jag egentligen fantiserar om att sitta på QE och galoppera i skogen som förra veckan. Vilken häftig häst!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad snyggt det blev!
kraaaam VO

Anonym sa...

Tack så mycket!
Det är dock lite rödare i verkligheten, tror jag ska dra i en mörkare/brunare toning för att sämpa det lite.

Kram
Mia

Anonym sa...

..DÄPMA förstås, tror jag har nån lätt form av dyslexi ibland..eller bara för bråttom =)

Anonym sa...

..äh vad är det här!! Jag blir galen ..DÄMPA DÄMPA..herregud jag kan verkligen inte skriva idag..

Anonym sa...

Oj vad snyggt!!! Blev ännu mer sugen att hänga på, men jag är nog för feg:/
Du , det där med dyslexi kan du glömma. Min teori är att fingrar och tangenter inte hänger med din hjärnas takt, har ju sett dig läsa :)
Kramis "Bittan"

Anonym sa...

Ja, jag tror inte heller på någon form av dyslexi hos dig =)

Går pluggandet bra?
Jag har varit och tränat ikväll och har varit ut med Soya en sväng nu. Ska slänga mig i soffan med några biscotti nu som jag gjorde med pepparkakssmak och de blev suuuupergoda!!

Vi hörs!
kram VO

Anonym sa...

Låter gott med biscotti, vi har massor med fika kvar sen helgen så det får bli lite gott även för oss ikväll.. skönt att ni har tilltro till min läs- och skrivförmåga! Det kan behövas..pluggandet går sisådär..

Du Bittan det låter intressant, du vågar! Du som har sånt häftigt hår oxå.. =)mitt är ju bara som några stackars trådar

Kram
Mia