fredag 30 januari 2009

Jag längtar...

...vi ska åka till IKEA idag..snart, snart.. Under tiden ska jag visa det senaste vi gjort hemma. OK inte alldeles nyss, men jag har nog missat att visa detta..

Superbra vedkorg av återvunna bildäck. Smart, praktiskt och hjärtevärmande miljövänligt. Gillar skarpt återanvändning. Dessutom är den riktigt snygg..

Dille på fransgardiner. Först blev det dessa i lilla fönstret i vardagsrummet...

..och sedan också i resten av vardagsrumsfönstren. Fast då fick det bli tvåfärgat efter viss beslutsångest. Gissa om det blev ljust!


3 kommentarer:

mamman sa...

Men älskade vännen, vilken fin design du lagt på din blogg. Jag ska nog också börja skriva snart, på min bok. Ska bara spara ihop till en bärbar PC så jag kan sitta framför brasan i Lilla Lugnet och skriva på min kioskvältare!
Kramen sa

Anonym sa...

Vad snygg bloggen har blivit!!
Fina bilder också, kan snart komma och se gardinerna live för nu är det inte länge kvar =)
Jag har just städat och ska koka en kopp kaffe och fika lite skorpor och glass och vänta på att hämta Urban på Arlanda. Men det blir sent, han landar först kring 22,30, men den som väntar på nåt gott... =)
Ha en bra helg, vi hörs säkert!
Kraaaam VO

Anonym sa...

Hej kompis,
hoppas ni får en fin helg. Vi ses ju också snart =)

Kul att ni gillar bloggens våriga make-over
kram Mia