söndag 20 januari 2013

Lite ledigt

Hunnit en sväng till Umeå och hem igen sen vi sågs här sist. (Ingen big deal egentligen men eftersom man är tvungen att vara godkänd på den här tentan innan man får jobba som underläkare och jag börjar med det om mindre än en månad så kändes det väl rättså..eh..nödvändigt kan man säga. Omtenta passar dåligt in i min tidsram helt enkelt.)


Åkte upp och ner över dagen men hann med att äta lite indiskt med Karin som flyttar söderut i slutet av månaden och naturligtvis hann jag i vanlig god ordning köpa mig lite tentapresenter.. Heja mej!

Åkte in till skolan och fixade med reseräkning, ladda busskort, lämna igen böcker och annat sånt där tråkigt fix i fredags. Igår firade jag med att jobba ett eftermiddagsskift på mitt jobb men idag - idag är jag så där ledig så det killar i tårna av välbehag! Startar dagen med slalom från Wengen på TV.

Inga kommentarer: