fredag 25 maj 2012

Det historiska har hänt!

..jag har lyckats baka en paj som faktiskt gick att äta! God dessutom och rättså snygg (tyvärr är kameran på uppdrag så, tja, ni får väl helt enkelt tro mig..) Receptet finns här om ni känner er sugna på en laxpaj i pingst.
Inget Vårrus för oss brudar idag i värmen. Lite förkylt och mycket jobb och sånt men vi laddar om och återkommer. En folkfest är ju alltid en folkfest (fast vi prestationsinriktade tycker det är roligare att anstränga oss när det är riktig tidtagning och resultatlistor och så..)
Har förresten hunnit upp en sväng på ridklubben sen sist, det var inte igår minsann och det var kul att träffa lite folk och surra men egentligen var jag ju där och tittade på en häst. Alltså jag ska inte köpa, men kanske en annan Maria. I så fall får vi en ny häst i stallet till veckan. Vi får väl se..

1 kommentar:

Anonym sa...

Och mamma väntar på laxpajsreceptet. Maila bums till min hemmamail!