lördag 14 april 2012

Back in business

När vi har varit i fjällen är det alltid liksom hårt och kantigt att komma hem till vardagen igen. Bäst då att ta tjuren vid hornen och sätta igång direkt. Rivstartade med att träffa en potentiell handledare för mitt termin 10-projekt på fredagsmorgonen. Låter spännande. Känns lite märkligt att tänka på näst sista terminen redan nu men jag tänkte att jag skulle försöka komma igång ganska snart så jag får lite mer luft i schemat nästa vår. Får dessutom jobba som underläkare då så det kan vara smart att inte vara så upptagen i skolan..
Stallmöte idag - antar att det vankas go'fika..

1 kommentar:

Linda sa...

Det låter bra Maria!! You go girl!!

Snart så får jag flytta och det ska bli så skönt. Då måste du komma och hälsa på. Lägenheten har verkligen potential!!