onsdag 11 juli 2007

Bakmani

Pust..äntligen undanplockat & undandiskat.
Det här blev en riktigt huslig kväll med massa olika bak. Tänkte först bara baka solrossnittar, men då måste jag självklart också baka världens godaste kakor, nämligen ingefärskakorna från Rosendahls trädgård. Dessutom hittade jag ett recept på parmesan- & rosmarinbröd i Streetfood-boken som jag bara var tvungen att testa..det var ett konstigt recept eller också missade jag något väsentligt, degen blev helskum men resultatet fantastiskt bra. Mums!!

2 kommentarer:

Susanna sa...

Nä vädret gjorde ju att man inte var direkt sugen att fara. Och jag är ju alltid så nervös, så bara det hade kunnat få mig att stanna hemma.

Vad skoj att ni blev godkänd i anlagsklassen. Grattis till det. Då är det ju inte så jättelångt till SVCH då :)

/Susanna

Mamma sa...

Hej gullevännen! Mamma är här - vilken trevlig blogg, den vill jag gärna följa framöver.
Kram till dig och dina tre killar därhemma. Vi hörs väl i morrn? Sugen på lite jogging kanske?