tisdag 12 juni 2012

Tentapresent

Som brukligt är blev det såklart en tentapresent från mig själv till mig själv även denna gång. Innan ni tappar hakan över det begåvade att köpa fårskinnstofflor i juni vill jag klargöra att jag använder luddiga tofflor året runt inomhus och gärna även hemma på baksidan under svala sommarkvällar. Jag har ett par jättefina fluffiga tofflor som jag fick i julklapp men eftersom dess föregångare slet ont när jag även klampade omkring utomhus tänkte jag att det kunde vara smart med ett par med riktigt sula - et voilà; ett par med gummisula i den (kanske inte så användarvänliga men) chica färgen Orchid Bloom. Grattis till mig! Bra jobbat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka karameller:) Du är helt klart värd dem!
Kram/B

Bikers2011 sa...

Men jag då?! Som alltid har kalla fötter - var har du hittat dem?
Undrar mamma

VO sa...

Självklart är du värd dem!!
Nu måste vi se till att träffas snart! Kram VO

Mia sa...

Tack snälla! Tänkte det var bäst att skynda på med skrivit-tenta-presenten så jag även hinner med en klarat-tentan-present (eller en trösta-mig-present).
Hittade dessa på Tradera (nya). Tyvärr inte billiga - men åtminstone billigARE =)

Kram

Anonym sa...

Att du är värd dem är ju helt klart,söta som tusan var de verkligen. / C